eftermiddag hos familjen bengtsson!

god eftermiddag!
har precis skalat lite potatis till middagen lite senare! robin och mamma har haft det skitbra! men nu längtar jag efter dom jätte mycket!  dom har vart på en hårmässa i jönköping, så robin har med sig en skit stor "goodie-bag"  med massa hår produkter :) JIPPI!  han sa att det var allt man kunde tänka sig.. shampo, balsam, spray, mouse, wax, gele, och vad det nu finns! ska försöka ta en bild senare! :) 
på tal om robin och om goddie-bags så börjar robin blogg imorgon på katrinsgoodiebag.se, CHECK THAT OUT!

en kompis mamma gick bort igår så har varit film och ledsna miner med tårar idag för det mesta! <3

världens sötaste text! :
It's amazing how you can speak right to my heart
Without saying a word, you can light up the dark
The smile on your face lets me know that you need me
There's a truth in your eyes saying you'll never leave me
What's been said between your heart and mine?
And best of all, it's just you and me who know!

 

ha en trevlig eftermiddag nu, så hörs vi senare! och LOVAR att jag ska berätta om acnemaskinen! :)

Kommentarer
Postat av: din Lisa !!!

haha den där hårmässan va min kompis modell på :D Jag skulle också kanske vart med om jag hade varit lite snabbare med att anmäla mig :)

2009-03-08 @ 17:07:14
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: Fanny

Den låten, Ronan Keating - When you say nothing at all, är fin! Jag och min kompis sjöng den på musiken förra terminen. Ointressant, men ändå ^^

2009-03-08 @ 20:05:16
URL: http://fennie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0