fjäll blogg, MIN KROPP!

AJ, min arma kropp är hela slut! Åkt skidor hela dagen, och mina knän är hela kaputt, dom gör tyvärr jätte ont! :(
Hoppas det går att vila bort! Jag och vickan hade tänkt att ta en bastu nu snart och kanske ett dopp nakna i snön!

Idag har det varit jag och robin som åkt rätt mycket ihop, vi åker i skogen i lös-snön och hoppat! Robin är kungen på att hoppa, att han vågar! Imorgon ska jag ta med min kamera och fota honom när han gör ett ballt hopp upp i det blå :)

GOOGELBRÄNN, det ska man nog försöka att undvika! Fast visst är det lite coolt? då ser man iallfall att man vart och åka skidor!

<-- Kolla brännan, den hoppar man nog över, hahaha!

<-- HÄRLIG från backen idag,
fotograf: Robin Bengtsson, blogg: katrinsgoodiebag.se


pusspusssssssss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Oh, sexig bränna ;)

Väldigt vita tänder :O

2009-03-30 @ 22:03:52
URL: http://fennie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0