go ´kväll sötnosar! :)

Har inte bloggat så möööö idag, men nu ska vi se om jag inte kan skriva en rad!
var på synundersökning idag för att få börja övningsköra, gick kanon! 
så nu får ni se upp på vägarna i vår/sommar,  för HERE I COME!
 
och denna bilden påminner om sommar så himmla mycket, kanske inte så konstigt men ändå! hihi
är så sugen på att bada, men dock inte i en jävla vak, finns la inte så mycket möööö och välja på nu antar jag! bubbelbad som man använder sönder totalt på vinter halvåret! whatever, sommaren kommer, MEN med snigelfart! snigelfart är med fart så det är la bara att vänta!  och jag ska lägga ut en bild på min tatto också, får bli imorgon! :)

alice, du är goast! like u girl
--> alicesvensson.blogg.se <--

oxioxi



Kommentarer
Postat av: Lisa

Om två veckor måste du komma hit sötnos !! :) <3

2009-03-02 @ 22:02:46
URL: http://liszy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0