gokväll sötnosar! :)

jag är riktigt avundjuk på robin alice och pappa, dom är på rock konsert i Göteborg! åh,  VILL VILL VILL! :)

och jag sitter och kollar one tree hill! gid va jag vill hitta den rätta för mig i till våren, vill bli kär, riktigt kär! pirr i magen, pussar och massa mys!

har nu även skrivit upp allt på beställningslistan nu, blev ett par vita tygskor, ett par espadrillos, ett par röda byxor, och ett par tajta gråa chinos aktiga byxor! :) och pappa betalr det! tack älsklingen!

<--- love that store!

nu har våren börjat komma i svenljunga, och det tycker vi om! lite ljusare på kvällarna och även svalre på dagarna! snart är det faktiskt dax att rota fram tygskorna! längtar!

oxox alla sötnosar och tipsa gärna om bra bloggar! :) tackis

Kommentarer
Postat av: Julia

får man lov & fråga vilket band dom är & kollar på ?:)

2009-03-01 @ 20:59:06
URL: http://mylieasjulia.webblogg.se/
Postat av: linnea

kan inte du visa din tatuering?:)

2009-03-01 @ 22:42:28
Postat av: olivia martinsson

vår!?

här är det typ två meter snö.. shit hahah

2009-03-03 @ 14:05:37
Postat av: David :)

Frivillig ! :)

2009-03-05 @ 13:39:03
Postat av: elina - miss brightside

älska one tree hill :) <3

2009-03-08 @ 21:21:03
URL: http://msbrightside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0