here we go again!

nästa sista dagen på min praktikplats ICA i svettljunga! lite skönt faktiskt!  fast har varit väldigt trevligt faktiskt!

hoppas alla har sovit gott iallfall, jag har söööövit som en lite gris iallafal! haha

har ju kört med en acne maskin i ansiktet nu dessa veckorna, och det har blivit så jävla mycket bättre, har inte en finne! så nu ska vi köra det på robin så ska vi se om vi inte kan få hans hy lite bättre också, dock har der blivit mycket bättre överhuvudtaget, men tror att denna maskin kan vara pricken över i:t för honon! :)

han inte göra om jackan igår, men blir nog förhoppningsvis idag! ska gå in på en sida där man kan beställa massa tillbehör och grejer för att göra egna kläder! so, here we go!

 <-- det börja bli vår i svenljunga, det betyder bruna ben och svalare kläder! :)

<-- bruna ben, och långt hår! hihi

puss hörs ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: josefin

gud vad fin du är!

2009-03-05 @ 11:58:39
Postat av: lisa

Jätte fin bild på dig, verkligen!

2009-03-05 @ 14:28:41
URL: http://llisasdiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det för akne maskin?:) jätte bra blogg:)

2009-03-05 @ 17:07:17
Postat av: Jasmin

Jag undrar oxå va det är för aknemaskin?? vart får man tag i en sån? och eran familj verkar så himla nära varann, jag gillar det :)

2009-03-05 @ 18:20:51
Postat av: fanny

vad är de för acne maskin och vad kan man köpa den? jag vill också testa haha! :)

2009-03-05 @ 20:16:45
Postat av: Rebecca

Du är så himmla fin!

2009-03-06 @ 19:11:53
URL: http://rabarbaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0