in till staden! :)

jobbar bara till 12 idag, jätteskönt! :)
när jag kommer hem sen så ska jag sy om lite kläder, har fått den idén från lisahenningsson.blogg.se, en god kompis till mig!! hon är jätte duktig!  Tänkte fixa lite med en gammal jeansjacka! ska se om jag kan ta kort på den och visa, OM den blir bra över-huvud-taget!

jag ska även in till borås idag med min kusin victoria, och min kusin frida som egentligen är anledningen att vi ska in till staden! hon ska foto för någon idag hon hade lovat så vi följer med som sälle!

och här kommer lisa in i bilden igen, hon har köpt jätte mycket snygga kläder på seconhand så jag och vic ska in och kika där.. får hoppas att jag hittar någonting!

men ni får ha en supersuper dag allihop så ska vi se om jag har ork att lägga in någon lite bild ikväll också! :)

oxioxi


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle ju lägga in en bild på din tattoo??

2009-03-04 @ 12:05:50
Postat av: lisa

ååå va snäll du är jullan :D du får komma ner hit till halmstad så kan jag vissa dig massa secondhand butiker här.:) jag saknar dig snygging. hoppas vi kan ses snart :D PUSS PÅ VÄRLDENS BÄSTA JULIA!!

2009-03-04 @ 19:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0