skola!!

handels lektion i skrivande stund! läraren vi har är inte speciellt mycket att hurra för! lille margareta som snart är to old to teach us! Har genomgång om olika sortiment från matbutiker, och eftersom jag har haft min apu på ica centrum så har ju super duper mega koll på allt inom kategorin sortiment! ;p men måste nog se till att plugga ändå! ska jag bli pluggis nu hade jag tänkt! eller iallfall läsa igenom mina läxor någon extra gång!

kullaberg i helgen, ska bli trevligt! :) ska tydligen komma rätt mycket folk, så kommer nog bli nice!!

mamma och pappa, jag vet att ni läser min blogg? vad säger ni? ska jag klippa en ball frilla eller? :) = ( en glad gubbe )

robins kamera har försvunnit spårlöst, så ikväll ska jag allt sätta dit dig pappa och leta sönder mig och hitta den! så ska du allt få se! hihihi

avslutar med en vecker bild! check this out boys and girls
 
min kära mor och far, visst är dom söta!

oxox hös ikväll, då jag hade tänkt att berätta om acne maskinen som några har undrat om! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

heeeeej :D Va tyckte du om designen ?? :)

2009-03-11 @ 10:20:06
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha " :) = ( en glad gubbe ) " xD

2009-03-11 @ 17:06:58
URL: http://fennie.bloggagratis.se
Postat av: Matilda

Fin design du har fått:] fast alla har vart lika fina<3:*

2009-03-11 @ 17:33:52
URL: http://matildayou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0