TRÖTT!!

go'middag!

igår kväll bastade vi, jätteskönt! :)
 cider och lite färska apelsinklyftor, MUMS!

vi sminkade till oss en aning, sen kollade vi lite på melodifestivalen, gick till en god kompis till mig, sen åkte cassandra hem och jag gick till kitte! Där var det lite annat folk också, vi drack och dansade! riktigt trevligt! Vi gick dock och la oss 4 på morgonen, så är inte världens piggaste människa nu! Men är på bra humör ändå faktiskt!!

<-- härligt oförberädd bild, ful vinkel! Men ser ni min nya frill LITE iallfall? på vänstra sidan är det iallfall avklippt så det är typ en pullisång! Jag storm trisv iallafall! Men ska försöka se om jag kan fixa en bättre bild!!

BÖRJAR MED "HUSBLOGGEN" IKVÄLL OCKSÅ, MISSA INTE DET!
bilder a´la bengtssons hus!

puss och kram! BTW!! -  jag har sagt det förr, men säger det igen! MISSA inte min kära brors blogg på katrinsgoodiebag.se! tro mig, han har en stor talang för att få till roliga och läsvärda texter! so go for it!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Riktigt fint ditt hår blev! :)

2009-03-15 @ 12:56:30
URL: http://oliviaway.blogg.se/
Postat av: erika skyttä

läser robins och din blogg jämt! :)

dom är värsta bra!

2009-03-15 @ 13:26:10
URL: http://erriikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0