vår, eller inte!

vilken dag, tråkigaste på länge! Det började 10 sekunder efter jag stigit upp sängen imorse! Drog upp persiennerna.. 2 DECIMETER SNÖ, det är verkligen inte sant! Trodde seriöst att jag drömde, men det var sant! :(


FY TUSAN vilken syn! VÅR, kom till oss nu!

Hade nationellt prov i engelska idag, muntligt men gick skitbra!  VG i engelska a :)

Lisa håller på med min bloggdesigne nu, kommer  bli såååååå fett nice! det vet jag!

imorgon åker jag som sagt till fjällen, en hel vecka för att njuta av familjen, livet och bara softa! :)

någon som har någonting på hjärtat? fråga på.. hihi

puss och kram

Kommentarer
Postat av: erika skyttä

om man ändå får fråga på sååå..

när ska du ta kort i hustet nästa gång? :D

2009-03-27 @ 17:32:58
URL: http://erriikaa.blogg.se/
Postat av: erika skyttä

om man ändå får fråga på såå..

när ska lägga in bilder i erat hus nästa gång? :)

2009-03-27 @ 17:33:46
URL: http://erriikaa.blogg.se/
Postat av: Elise

Designen blev jättefin!!

Haha du byter typ ganska ofta :)

men den är jätte fin nú iaf!

2009-03-27 @ 22:17:18
URL: http://eliises.blogg.se/
Postat av: Sandra

När skall du fortsätta med rundvandringen i erat hus? Visa bilder osv..?

2009-03-28 @ 11:17:09
Postat av: olivia martinsson

ojoj, du tycker det där är mycket snö!

vi har typ en meter här, fasst nu har det börjat smälta, som tur är ! :)

2009-03-28 @ 19:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0