veckans bästa dag, LÖRDAG!

Godmorgon bloggläsare! :) hoppas att ni sovit gött allihopa!

Lite senare ikväll ska jag iväg på fest, vilket betyder att jag måste fixa mig, samt håret! Fattar ni vad det betyder?`jag ska lägga ut en bild på mitt hår! Jag vet att jag sagt det ett antal gånger nu, men nu så är det fanimig dags för lilla julia att hålla vad hon sagt och lovat! :)

Jag och mamma satt och dirkuterade att jag ville skaffa hund, en lite chihuahua! Och det ser ut som att det kommer att komma en liten valp till familjen innan sommaren! Jag ska sälja min moped nu, så ska ha lite utav pengarna till det! :)
MYSIGT!!

 <-- är den inte söt?

Och jag har kommit på världens toppen idé, jag ska ha runtvandring på vårt hus på min blogg, ska ta kort på ett rum i taget varje dag! :) det kan bli väldrigt spännande och roligt för er läsare, det skulle jag tyckt iallfall! Jag börjar imorgon, så håll utkik efter familjen bengtssons hus i bilder!

ha en bra lördag! :)

Kommentarer
Postat av: erika

åh va kul med en hundvalp, själv har jag en tibetansk spaniel! :D



Måste ju bara säga att jag älskar din blogg, du skriver så intressanta inlägg.

2009-03-14 @ 10:40:00
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: Lisa

Smsa om du loggar in på msn idag :)



Vill också ha en chihuahua, jag kan va hundvakt ;) <3

2009-03-14 @ 13:39:29
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Din blogg är super rolig att läsa Julia!:)

Alltid skriver du bra och intressanta inlägg. Super roligt med en liten söt hund och att du ska lägga upp bilder på ditt hus:)

Hälsa Robin, hihi:)

Lovisa i Stockholm

2009-03-14 @ 17:04:32
URL: http://lovisakling.blogg.se/
Postat av: Stina

Håller med alla andra, din blogg är verkligen jätte rolig att läsa:) aww, du får du lägga in lite bilder på lilla valpen när ni fått den;)

2009-03-15 @ 11:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0