en vän

en riktigt vän, det är nog det bästa och finaste man kan ha.
helt seriöst, om man inte hade en ända vän, ingen att berätta allt för, ingen att skratta och ha roligt med, ingen som berättar saker för dig.
För min del har jag ingen bästa bästa bästa vän. Jag har väldigt många bästa, och några av dom är mina otroligt underbara tjejer i tranemo. Uddevalla, Borås, Göteborg finns också en hel hör med super goa vänner.
Och det är klart att olika vänner passar in i olika situationer. Och man kan säga olika saker till olika vänner, och det är det som är så bara att ha mycket vänner på olika ställen, så tummen upp för vänner säger jag! :)


för tillfället sitter jag i soffan hemma och kolla på disneychanel, skriver lite på min uppstats och lyssnar på mcfly,
helt okey för att vara en tråkig regning onsdag eftermiddag faktiskt! :)
och allt detta regn får mig att vilja sticka till en varm strand NU på dirr, men jag får vänta tills 12 juli.
 <--- BIG LOVE

imorgon ska jag till göteborg med hela HP-eliten! kommer nog bli rätt roligt! allt blir vad man gör det till :)

torsdag: göteborg
fredag: kullaberg, hanna kommer :)
lördag: fest hos linda, LÄNGTAR röven av mig
söndag: plugga lite, softa, kanske leka med någon! funderar på att bjuda carro på smetkalas?

nu ska jag skriva klart min uppsats, kanske skriver sen!
kisssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: olivia

Att åka till ett varmt ställe nu hade inte suttit fel! :O

2009-05-27 @ 19:04:12
URL: http://oliviaway.blogg.se/
Postat av: carro

Smeten kommer gärna på kalas :D haha

2009-05-27 @ 19:07:23
URL: http://carrohelaveckan.blogg.se/
Postat av: linda

jag fösöker mitt bästa att ställa upp och vara en bästa vän för dig, menar det julia. <3

2009-05-28 @ 15:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0