fest, party, kalas, partaj,

whatever, vad man nu kallar det.. jag ska iväg på födelsedags party ikväll :) till agnes som fyller 17 på tisdag!
Agnes är även min kamrat som jag ska till malta ihop med i sommar, 2 weeks..

 ser det inte mummsigt ut? JOOOOOOOOOOO! älskar drinkar

machen förlorade vi tyvärr, men om jag ska vara ärligt så skiter jag i det.. hihi
hoppas vädert är bättre ikväll än vad det var igår, fy va tråkigt det var!!

Och måste berätta att ikväll ska jag filma med min och robins videobloggare, så ska vi se om jag inte kan slänga ut en liten snutt om om våg kväll imorgon :) kommer bli nice, förhoppningsvis!

imorgon blir det husblogg också, och videobloggning.. två flugor i en smäll där!

ha en kanon lördag, och ta hand om er! kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0