fint väder och cykel

vädret blir bättre och bättre, solsken är det alla vill ha! kan inte vår söta lord fatta det?

Imorgon ska jag sätta i löshår :) och ni kan vara lugna! ingen fjortisfrill, en lite längre tjockar svall är det meningen att resultatet ska bli!!

Nu när det är vår, man är 16 år ( snart 17 ) man är för liten för körkort och känns en aning töntligt att trä på sig mopedhjälmen.. ÄVEN fast jag kan hålla med om att det är fruktansvärt roligt att åka..
Så jag ska satsa på en ball bike istället?
En sån här hade inte vart helt fel att trampa runt på...

   
Man ska ju ha en cool färg också, så man sticker ut lite!!


Hade nationellt i matte idag, väldigt lätt otroligt nog! :) hipp hipp hurra säger jag bara!

Och min fot blir bara större och större, den är hemskt just nu! Och fotbollsträningen kan jag bara glömma :(

sista dagen i skolan imorgon denna veckan, LÅÅÅÅÅÅÅNG helg, härligt!

Nu ska jag fixa med annat, puss och kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

mitt bloggande är snart tillbaka ^^, har tagit en liten paus för det har varit så mkt att göra, men nu är jag på blogghumör igen !

2009-05-20 @ 14:05:30
URL: http://liszy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0