fotbolls match

usch usch usch,  hag har fotbolls match i alingsås idag.. eller ikväll kanske jag ska säga?? den börjar halv 7 en fredag kväll, regnet öser ner och jag är trött som en nyfödd bäbis!! :(  härlig tid för en fotbollsmatch också kan jag tycka!
håll tummarna för att jag INTE ska bryta ben eller nåt!
 härlig bild! typ nej!

ska på födelsedags party imorgon, det kommer bli roligt iallfall! :) så får väll tänka på det!
imorgon ska det tad massor av bilder också, som jag sedan ska slänga ut på bloggen!

Och på söndag blir det husblogg, wihoooo! Och det var en tjej som heter sara som har tipsat om att jag ska visa toaletten, så det blir husbloggen på söndag.. familjen bengtsson toalett! :)

ha en go fredag nu, puss!
OCH håll tummarna för min match!

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till! Ska du möta Alingsås KIK eller Holmalunds IF, eller något annat lag jag inte känner till trots mina 15 år i Alingsås? Mm, vädret är ju inte direkt det trevligaste här i Alingsås... Men det kommer nog bättre tider får vi hoppas ;)

2009-05-08 @ 22:02:53
URL: http://lindaelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0