husblogg, komming rajt up !!

husblogg, helt glömmt bort! :) Men vet inte vad jag ska ta för rum? något förslag kanske? :)

Har övningskört till kinna idag, gick riktigt bra! :) Och dessutom har jag gått lång prommenix med mammsen! Slutade även tidigare idag, hade inställd matte, GÖTT!
Har engelska i nationellt imorgon, läs och hör - förståelse.. pust!! håll era tummar för mig imorgon bitti!! :)
och imorgon har vi bad i skolan också, hahahahah.. så jävla kul!

regn, en skur räcker faktikt för både naturen och oss människor!!

Kom på en sak innan, rosa är lite av min favvo färg nu... det är så himla snyggt! :) Har rosa naglar, och har köpt lite rosa prylar nu, som ögonskuggor, lite smycken, linnen, trosor och lite smått och gott...

i helgen, ååååååh. blir galen. har lite erbjudande från massa olika ställen.. och kan verkligen inte bestämma mig.. :(
men, den som lever får se!!

måste bara säga att viktor är söt, hihi
kolla även in carros blogg: http://www.carrohelaveckan.blogg.se/

nu ska amyjulia bengtsson duscha, och bara sköta om sig själv.. samt ladda inför morgondagen! :)


föresten, ska nog tattura mig i sommar igen! :)
Mitt namn i nacken, dock i en snyggare stil, och kanske något snyggt tecken!

kiss, take care

Kommentarer
Postat av: Lisa

Blir nog en snygg tatto :D:D



jag har också engelska nationella, lyssna och hör delen imorron.. Lycka till !! :) <33

2009-05-06 @ 21:27:42
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: Sara

2009-05-07 @ 15:44:37
Postat av: Sara

Jag skule vilja se eran toalett ! x)



Lycka till med provet! Nu har du visserligen redan haft det men hoppas det gick bra ! :)

2009-05-07 @ 15:46:01
Postat av: carro

Oh, smygreklam! Gulligt av dig :* Har länge också funderat på en tatuering, vill ha en!

2009-05-07 @ 19:18:20
URL: http://carrohelaveckan.blogg.se/
Postat av: svar till sara:

okey, toaletten ska det bli! :)

ja, provet gick faktiskt riktigt bra! hur gick det för dig? / a.j.b

2009-05-08 @ 15:47:54
URL: http://amyjuliabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0