LÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGHELGEN

är på startad, nej! jag ljuger inte.. långhelgen är startad! :)
fillan ska sätta i hår förlängning på mig idag, och så ska jag snacka lite med min älskling cassie, hon åker till falkenberg med tjejgänget imorgon.. i will miss her!


var bara tvungen att lägga ut denna bilden, den är såååå sommrig och det är
det jag vill ha mest av allt nu!
sommaren mellan 6:an och 7:an, och min bästa killkompis eric :)
tiden bara flyger iväg!

emelie kanske sover här?
Och matte och håkan kommer på besök idag också..

BOWLING på fredag, kommer bli trevligt och jag längtar!
Jag och viktor ska vinna över eddie och carro så det bara ryker om det ( är tanken iallfall ) hahah
Kameran ska med, så bilder kommer att dyka upp så småning om också! :)

imorgon har jag lovat sebastian att träffas en stund, vi skit länge sen vi sågs efter att vi valt varsin skola!

jag har väll inte speciellt mycket mer på hjärtat egentligen! hör av mig ikväll :)

KISS

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är väl sommarlovet mellan 7an och 8an?

2009-05-20 @ 16:50:47
Postat av: carro

Vi får väl se :D (men ja, ni kommer nog slå oss stort eftersom jag är med i vårt lag, haha)

2009-05-20 @ 19:11:50
URL: http://carrohelaveckan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Säg te robin o skärpa sig, alice lars johan har släppt singel, satsar han inte ens? jobbar han inget?

2009-05-21 @ 14:27:35
Postat av: Kan Dee Drawings

Tusen tack! Du gör mig jätteglad! :)



Jääävlar, du hade en kropp att dö för! ;)

2009-05-22 @ 01:28:39
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Fanny

Så brun! :O

Avis!!!

Sån perfect body ^^

2009-05-24 @ 17:19:50
URL: http://fennie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0