min foooooooooooooot

fy 1000 ingens min fossing, spelade match igår som sagt var. 0-0 blev det!
Har världens största blå/grön/lila bulan på foten. FULT! och tycker det är så skämmigt att halta i skolan.
Idag har jag också varit ful, brukar vara helt okey nöjd med mig själv annars. Men idag, icke! Inget smink, varken lockigt eller platt hår. Lyssnat på sorgsen musik och tänk på massa tråkigheter.
Hela dagen har varit en "inte-en-av-mina-bäst-dag", skönt att det bara är 2 dagar kvar nu. lång helg, och snart är det fan sommarlov. GÖTT


Som sagt är så är jag väldigt inne på rosa nu, det är super snyggt!
Rosa mobil på G också, ( eller förhoppningsvis )

Och om bloggen kan hålla en hemlighet så ska familjen bengtsson kanske kanske ha foster barn en helg i månaden fram över. Tycker det verkar rätt roligt, speciellt att få hjälpa ett barn som inte haft det så bra innan.
Men vi får väll se hur det blir, men vi får väll hoppas på det bäst.

BOWLING PÅ FREDAG?? :)

kiss lia

Kommentarer
Postat av: carro

Så Viktor har pratat med dig? :D

2009-05-18 @ 19:06:37
URL: http://carrohelaveckan.blogg.se/
Postat av: carro

Hm, vet inte om du fick min kommentar, det krånglar... Men Viktor har pratat med dig angående fredag förstår jag? :D

2009-05-18 @ 19:07:50
URL: http://carrohelaveckan.blogg.se/
Postat av: Anonym

DXFHGHGKGHKÖÖGHDdjhgjhgj1Q!!!!!!

2009-05-18 @ 19:17:09
Postat av: Anonym

Jag vill vara fosterbarn:/ :P

2009-05-19 @ 16:15:15
URL: http://mybloggilogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0