tisdag

det finns så fruktansvärt jag undrar över, endel sjuka saker som jag vet att många undarar.. men ingen riktigt uttalar sig om! Typ som, sitter eller står killar när dom går på toaletten i skolan? Det är iochförsig bara att fråga, men det kan man lixom inte göra! haha .. nu ska jag sluta.. sorry!!

idag har det varit lite tråkigt väder faktiskt, men det var bara lite bra att det kom lite regn kanske? :)

MÅSTE SÄGA EN SAK, sveriges mest blåsta bloggare.. herregud säger jag! Alla som läser hennes blogg gör det för att dom tycker att hon är så jävla trög! helt otroligt vilket jävla själv förtroende också.. herregud.. kolla in henne du också.. tror nog inte att jag är ensam om min uppfattning! www.desireenilsson.blogg.se  hon har fan 20.000 läsare! helt otroligt!

har träning sen, men först ska jag hämta mig en stor latte!


you are my sunshine, so don´t go away


Kommentarer
Postat av: carro

Hahahaha, eller hur?! Kollade in den igår, tjejen är helt blåst...

2009-05-05 @ 18:38:03
URL: http://carrohelaveckan.blogg.se/
Postat av: lisa

Du är verkligen inte ensam om att tycka så..... helt sjukt!

Man läser hennes blogg för att skratta, inget annat!:P

2009-05-05 @ 20:20:41
URL: http://llisasdiary.blogg.se/
Postat av: :)

gud hon är helt blåst. hon har kompisar i min skola, sett henne ibland. herregud, jag och hon från samma stad? :O

2009-05-05 @ 21:51:43
Postat av: Anonym

Hus bloggen? säg te robin o fixa skivkontrakt o va me på tv.. han är aldrig me på tv mer

2009-05-05 @ 22:30:17
Postat av: fantomen

står...

2009-05-06 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0