trött och jobbig dag

ååh, allt är fel idag. jag kom hem 1 inatt för hade så sjukt ont i huvudet. skönt att lägga sig!
vaknar redan 10, och mår illa.. upp ändå, käka lite och övningskör till skene crossbana där robin ska tävla.
Vi hinner inte mer än dit, robin crashar och måste åka ambulans till borås, för att rönkas och kolla upp så hans kropp är hel. Han klarade sig utan skador, men huvudet fick stryk, så det blev en hjärnskakning och lite svullnader i ansiktet.
Självklart bryter jag ihop, eftersom 5 sekunder innan han ramlar säger mamma: Bara han inte ramlar och slår sig är jag glad. BRA SAGT

Men man blir så chockad bara, när man ser någon ligga och ha ont, och man vet att man inte kan göea någonting åt det. usch säger jag, usch!

min dag fortsätter dåligt, när jag innan idag gjorde världens bästa och längst inlägg.. hade med allt om igår, och husbloggen.. och självklart stängs datorn av. så jag orkade verkligen inte göra om det.. men bjuda på några bilder kan jag göra:


vi tävlade, vi var 2 och 2.. och våran "partner" skulle alltså äta/slicka i sig detta slabb vi fick utspetat på våra bringor. HAHA


coola som är satte vi på på själv-ut-lösare, :)


malla cia och jag


jag och min favvis, cassie

puss och kram godnatt


Kommentarer
Postat av: naemi

stackars Robin!:(

<3

2009-05-10 @ 20:28:59
Postat av: Katrin S

Usch, vilken otäck händelse, kan inte ha varit kul för någon av er...Hoppas ni alla mår bättre nu!

2009-05-10 @ 20:43:11
Postat av: Anonym

tur att det gick

så bra,

vad ni måste ha varit

rädda!

Stor Kram

till er alla

från en bloggläsare

2009-05-10 @ 20:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0