FREDAG imorgon

hej allihop! :)

imorgon är det fredag vlket betyder att jag och min baby sandra ska åka och käka något gott i borås, och sen ska vi gå på premiären av NEW MOON, vi har snackat om det sen i början av sommaren, och nu äntligen är det imorgon.. can't belive it.. mohaha



vi två i london! :)


i helgen har jag fullt upp vad jag än ska göra, har blivit bjuda på någon fest i malmö.. så får se om jag kan vara med på matchen :(  :(  :(  :(


som jag sa så har jag min praktik på JC.. och det är väll sådär. men grejen att är finns så galet snygga killar där så jag tror jag dör.. MUMS! hahah..


nu ska jag snart kolla på den nya serien glee eller vad den nu hette!


pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0