emelie ek

emelie ek, min lilla prinsessa! lilla och lilla? HON FICK KÖRKORT IDAG, congrazt!
så emelie kommer hit sen med bilen såklart, sticker in på bioooooo.. mys! :)






denna veckan har varit jobbig annars, en vän har gått bort i en bilolycka, har inte träffat emelie på på typ två veckor, varit tråkigt i skolan utan johanna, har varit drygt i skolan.. bla bla bla..
men man klara allt om man bara måste, och i mitt fall måste det gå framåt.

robin ska sjunga för tobias på hans begravning nästa fredag! kommer vara så fint och fruktansvärt ledsamt och jobbigt! usch fy och blä på allt detta!


nu ska jag fixa mig lite och vänta på emelie, PUSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

usch vad tråkigt!

jag beklagar

kram

2009-10-06 @ 22:22:18
Postat av: amanda

borde vara jobbigt!:/

2009-10-07 @ 20:14:06
URL: http://afolke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0