godmorgon!!

LOOOOOOOOOV, äntligen fucking jävla lov.. skönt att slippa klassen ett tag, var ett jävla tjaffs och missförstånd igår och trodde fan att jag skulle möblera om i allas ansikte.. usch!


nu ligger jag hemma hos emelie och lyssnar på rihanna musik, hon är grymmmmmm..
efter emelie dååååå...

ska snart hämta betty på stationen, hon ska va hos mig tills på måndag förmiddag, mysigt :)
har även match ikväll, vi mååååste vinna!


nu på lovet ska jag även klippa mig, sola, va med emelie, träna, och emelies syster ska fota oss, sova, och bara ha det bra.. så bra som man bara kan ha..


skriver imorgon, puss



jag och pappis,

Kommentarer
Postat av: Saraa

Kan du inte lägga upp de där fotona sen? :)

2009-10-24 @ 17:58:10
Postat av: amy julia bengtsson

självklart :)

2009-10-24 @ 19:06:40
URL: http://amyjuliabengtsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp lite bilder på dig och robin i unga år? :) haha.

2009-10-25 @ 14:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0