jag suger

ja, min vecka har varit sådär!! har inte mått så bra, har varit velig och blääää..
men i helgen ska jag åka till malmö till lite kompisar som jag inte brukar va med och komma bort lite..
här i svenljunga är det ju "svenljunga-marchen".. vi ska ha massa folk hemma, men bara vuxna.. så jag flyr min väg ;)
en jag saknar mycket är sandra henningsson, hon är min goding!
emelie har jag inte heller träffat på länge, älskade du!
cassandra har varit i barcelona den lilla lyxisen..
bobbo, bästa klasskompis.. klart jag saknar dig med
och lille linus ska jag träffa idag ;)
klippa mig har jag inte heller gjort, men ska se om jag hinner få det gjort idag kanske :)
puss, nu ska jag och robin kratta löv i trädgården! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0