usch fy och blä.... & spa

att allt ska vara så fruktansvärt orättvist!!
detta är nog seriöst den mest tragiska perioden jag har varit med om! ÅHHHHHHHHH blir så förbannad!


vi förlorade tyvärr matchen igår, vi var bättre och vi skulle vunnit.. men vi har missflyt, och bla bla bla.. :(
träning imorgon, då vi ska gå igenom allt.. det måste ju vara någonting som går fel? fan då!!


igår kväll var jag hemma hos sandra och dom och åt, sen åkte vi till bella och kollade fotbollen som tyvärr failade för oss svenskar! ska sova hos sandra imorgon, hon vet inte om det än, men det ska jag! mohaha



har nu fått lite "order" om vad ni ville se i vårt jätte vackra hem..
vår spa anläggning och mitt rum! SKA BLI sötnosar!

 SÅ HÄR KOMMER SPA ANLÄGGNINGEN


the doooooooor



robin har alltid massa "skit" framme


myshörnet, (som jag kallar det)


ännu ett myshörn :)


så, nu ska jag på träning! duktig som jag är! :)
pussis






Kommentarer
Postat av: Stina

fan va coolt med hemmaspa! :)

2009-10-12 @ 19:38:54
URL: http://mybloggilogg.devote.se
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut lite bilder på robin när han är ungefär 10-15 år? och på dig i samma ålder. skulle vara skit skoj! ;)

2009-10-12 @ 22:34:27
Postat av: amyjulia bengtsson

skulle jag kunna göra, MEN om robin får reda på det så har jag en fot mindre :p

2009-10-13 @ 07:37:19
URL: http://amyjuliabengtsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Fett nice! ;o

2009-10-13 @ 16:23:35
Postat av: nea

jasså de har vi, var som tusan godning... :]

2009-10-15 @ 15:54:43
URL: http://solvalinneakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0