bättre sent än aldrig..

ja, det måste ni erkänna? bättre sent än aldrig...




ja, herregud min helg...
jag slutade 12 och åkte med hem till emelie och vi bastade och myste :)

vi skulle iväg på lite party så vi började byta om.. och att vi inte drig ut HELA emelies garderob.. helt sanslöst..

efter typ 2 timmars skrattade efter alla fula kombinationer av färger och kläder så började vi sminka oss och fixa till oss en aning :)

sen fixade vi lite skjuts och åkte till ett ställe som verkligen sög.. så vi ringde david.. så david linus och anes kom och hämtade oss.. så var vi hemma hos david och linus en stund och skrattade åt massa fula jävla youtube klipp. Och mitt ialltihop går strömmen, så david börjar tända ljus.. hahaha

det hände en hel del jävla massa roligt händelser.. men det är inte roligt att åter berätta... but i wish i could...




nu istter jag i hallen och kollar på när mitt lag tränar, var massa krångel med bussar och så, så kunde inte vara med idag :(
ska sova hos sandra inatt... för robin mamma och pappa är ju inte hemma.. så skönt att sova hos sandra! :)



är det någon som har någonting dom undrar över eller bara har en random fråga? :)




här får ni ett halvår gamalt kort på mig med...
kände att inlägget blir en aning trevligare om man får en bild till :)




puss och kram julia




Kommentarer
Postat av: Lisa

kan du sjunga? :) kan du inte lägga ut ett klipp då du sjunger? :P

2009-09-08 @ 16:11:01
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0