födelsedags present

fick precis världens mysigaste födelsedags present, kanske inte så jätte fantasifullt.. men den visar uppskattning!

robin ska bjuda ut mig på en fin restaurang och sen bjuda mig bio, är det inte mysigt eller? jag ska välja bio, tror jag ska ta uppföjlaren till män som hatar kvinnor, flicken som lekte med elden.. säga att den ska vara riktigt bra!
så nästa vecka sticker vi till borås eller göteborg! :) tack, 1000 tack!



nu måste jag jobba vidare med "mitt" företag..

puss och kram



Kommentarer
Postat av: Lisa

Fick du något annat kul?? :)

2009-09-25 @ 15:39:17
Postat av: Särskrivningspolisen

Inte särskrivningspresent då?

2009-09-25 @ 18:01:03
Postat av: Lara

åååh gulligaste jag hört, varför kan han inte vara min bror ist :( hahahah

2009-09-25 @ 19:58:48
URL: http://fatbrownies.blogg.se/
Postat av: Lara

åååh gulligaste jag hört, varför kan han inte vara min bror ist :( hahahah

2009-09-25 @ 19:58:50
URL: http://fatbrownies.blogg.se/
Postat av: erika skyttä

haha va gullig han är :D

2009-09-26 @ 16:13:02
URL: http://erikaskyttaee.blogg.se/
Postat av: Arg förälder

Bra jobbat med särskrivningen där. Min femåriga dotter kan bättre.

2009-09-28 @ 10:47:12
Postat av: fillan

MEN FAN SÅ TÖNTIGT! bara för att du förmodligen är en arbetslös bitterfitta som egentligen är avundsjuk på julia som lever sitt liv! herregud, anmäl din övernaturliga femåring till guinness rekordbok så de som bryr sig kan få läsa om hennes bedrifter. uppskattar du inte en blogg så ge fan i att läs den.

2009-09-29 @ 15:20:36
URL: http://fillanslife.blogg.se/
Postat av: Arg föräldrer

Ja, herregud. Tänkt att få växa upp i den utomordentliga miljö som flashingqueensupersister of Robin Bengan himself, vilket kändisliv.

Hoppas det inte tar för hårt på henne.

Nej nu ska jag till arbetsförmedlingen och söka jobb.

Eller som Julia skulle sagt arbets för med ling en.



plz fewd the tr0l

2009-09-30 @ 00:45:46
Postat av: fillan

uppenbarligen är du fruktansvärt avundsjuk på henne iom den meningen.. haha pinsamt! det är sådana människor som du som gör världen tråkig och bitter. lev livet istället för att klaga på allt som stör dig, det är onödigt och kräver energi. om du nu är en förälder så borde du väl ändå veta bättre än att försöka trycka ner andra? stackars dina barn som måste lyssna på dina klagomål over and over again...

2009-09-30 @ 11:34:35
URL: http://fillanslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0