godkväll

jag måste bara säga, jag är en sån dagdrömmare...  och man drömmer ofta om sånt man vet ALDRIG kommer hända.. tyvärr måste jag säga då!

men jag och min bästa kusse frida är PRECIS likadana, vi dagdrömmer jämt när vi umgås... och dom drömmarna är inte att leka med! tyvärr då också! haha






okey, denna bild är 8 månader gammal, just so you know!!



men har tänk på mina ögon där (eftersom jag älskar att ha bruna linser på mig)
jag har väldigt ljusgröna ögon, med lite lite blått i.. och robin har precis likadana, fast ljusare!
 
man ser inte så tydligt, men man ser ju att ögonen är väldigt ljusa..
våra ögon har vi fått av våran kära mamma, som har precis likadana..
och konstigt nog har pappa lite bruna typ...




nu ska jag ta en duscha, och lägga mig i min säng och mysa :)
goodnight



Kommentarer
Postat av: Anonym

Julia kan inte du blogga om snygga skor och kläder du tycker om som man skulle kunna köpa och ha i höst? :D Jag älsar din stil så skulle vara roligt!

2009-09-01 @ 22:18:08
Postat av: Alexnadra

Men Robin har ju fina ögon ju. då har du ju oxåfina ögon:)oo jag älskar verkligen ditt hår:)

2009-09-02 @ 17:30:37
Postat av: Anonym

vi är bäst jöllan, och i farmors kläder är vi inte och leka med kan jag lova er ;)<3

2009-09-02 @ 21:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0