lördag natt, VENDOME

fyfan va jag mådde bra igår!

i tog bussen och tuben in till oxford street inne i centrala london!
emmy hade skrivit upp oss på gästlistan, så när vi kom där lite halvt sena så går vi förbi hela kön in igenom VIP och får en bord, och inte nog med det, en egen vakt och gratis drinkar! kan ju säga att det inte gick någon nöd på mig igår kväll. vi var hemma runt kvart över tre, så jävla trötta.. men varför gnälla? ;)



bilder från gårdagen kommer här:

lisen och jag

gårdagen outfit

babe och myself

emmy lisen me sandra

sandris, vår vakt and me

puss



nu ska lisa plugga, så jag och sandra ska sticka ner till starbucks någon timma nere i stan :)
hörs imorgon eller något, ha en bra söndag! puss aj


Kommentarer
Postat av: Emelie Ek

Lova mig att du och jag gör en sådan här resa i vår Julia? :P

2009-09-20 @ 14:06:24
Postat av: amyjulia

Emelie Ek: ja, om jag har råd.. men jag ska fan börja spara nu darling! :)

2009-09-20 @ 18:00:40
URL: http://amyjuliabengtsson.blogg.se/
Postat av: linnea

hej =) du är verkligen skit söt.

jag undrar, skulle inte du kunna lägga in bilder på dig o robin?

o sen på robin när han är runt 15 års åldern? =) du kan ju sätta copyright på dom , så ingen tar dom =) kram

2009-09-21 @ 20:16:56
Postat av: Lisa

åhwwww,, önskar ja va där asså!!! så jävla kul du måste ha, puss på dig! <3

2009-09-21 @ 20:51:19
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: Stina

Grattis Julia! Ha en underbar dag! kram :)

2009-09-22 @ 10:30:35
URL: http://mybloggilogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0