min helg

min helg har varit jätte rolig, mysig, soft, lite dryg och mycket skratt :)


i fredags var det ju emelies och cassis födelsedags party, nice :)
lördags skulle vi egentligen haft match, men dom andra ställde in så vi van automatiskt med 3-0, gött!
och idag ska mitt fotbollslag har avslutning, trevligt trevligt :)

ikväll blir det bara mys i soffan med familjen, lägga sig tidigt för har inte vart så mycket sovande, konstigt nog!




jag och tobbe i fredags :)



mina älskade cpbarn, cassie och elin.. är dom inte cute?


jag och min älskade kamrat daniel, :)


kände att min kära bror inte riktigt passade in? wrong place? haha, cute



nu ska jag städa lite på mitt rum, packa väskan till avslutningen..


jag saknar min emelie ek, have to call her tonight


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa den va bra! Men jag hade lite svårt att fatta allt. hehe. Men de tycker jag att ni gör rätt i :) Du julia förresten, jag ska till gbg imorgon så antingen om du kommer på kvällen med minneskorten eller på tisdag? It´s up to you :)

2009-09-27 @ 13:56:35
URL: http://sandrahenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0