OXFORD STREET

efter en exremt lång shopping dag med extremt mycket shoppande är jag och sandra äntligen tillbaka i huset igen, mina fötter verker och jag är hungrig.. men vad fan gör det?


eftersom bilder säger mer än 1000 ord, så kör vi på bilder..


me and sandra innan tåget imorse :)


shoppingbag, och tycket på en t-shirt jag köpt till mig älskade fridis :)
tycket stämmer också väldigt bra!


coolaste conversen, genomskiliga..
så om man inte vet vilken färg man vill ha så kan man bara köpa dessa
och byta färg på sockarna, SMART HEAD!


bästa fika stället, LOVE to that place!!


coolt place!



tänkte berätta vad jag fått för 1000 svenska kronor bara, är så NÖJD!
2 lacktighs, ett par skinn byxor, en skinn klänning, 2 linnen med nitar, 3 ringar
en klocka, 4 par trosor, 2 london t-shirts, ett par rayban brillor..

är inte det mycket för 1000 svenska kronor? JOOOO! damn it baby!



nu ska vi käka, och sen är det party!
pussss




Kommentarer
Postat av: Lisa

åhh :D:D låter härligt med en massa shopping! Dom där genomskinliga conversen va ju skit coola x)<3

2009-09-18 @ 23:42:37
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: Världens bästa Emelie

åhhhhhhhhh jag blir så galet avundsjuk Julia så du anar inte =9

2009-09-18 @ 23:59:42
Postat av: friidis

åå, tack älsklig :D jag skulle göra vad som helst för att vara där nu :( och converse my love!

2009-09-19 @ 14:20:54
Postat av: Stina

Det va inga dåliga köp! Ha det bra :)

2009-09-20 @ 16:05:21
URL: http://mybloggilogg.devote.se
Postat av: din bästis....

va har du köpt till mig då :O ? eller hitta du linnet ;) ? miss u <3

2009-09-21 @ 22:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0