studiedag

ja, kära bloggen, idag är det studiedag.. skönt :)


hittade massa bilder från london nu ju, så här kommer lite


dansgolvet på vandome



jag och sandris, (hon som köpte försmå skor, på min bekostnad)
haha, dummisen prövade bara ena skon, och köpte sen 35 som bara
passade på ena foten! så skylde hon på mig att hon inte han pröva
den andra för jag hade sagt att jag var skithungrig! sötis


party på G, sandra lisa och jag


london består av höga byggnader och bussar
och folk i mängder precis överallt, galet


sandra, HAHA! så jävla söt.. 
och här får jag min payback någon gång: sandrahenning.blogg.se



nu ska jag fixa mig lite, och få lite saker gjort..
tack för alla som berömmer mig för det jag gör, det värmer verkligen!
puss och kram




Kommentarer
Postat av: Sandra

JULIA, du kan ränka med payback, big time!! Och ja, det kändes bättre att ha någon att skylla på när de gällde skorna, för de är så typisk mig! hihi.. Men konstigt nog saknar jag dig ändå! PUSS hjärtat

2009-09-30 @ 18:00:59
URL: http://sandrahenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0