yes baby, iam here

jaaa, nu är vi här :) åkte kvart i sju imorse och var framme hos lisa vid 5 tiden, rätt drygt men OJ så värt det var tiden!! vi har redan vart ute och käkat lite, kollat in lite balla butiker.. så imorgon när lisa åker till skolan ska jag och sandris shoppa


ready, steady, GO


sötaste texten på vårt flyg, haha


jag och sandra på kvällsvandring



nu ska vi lägga oss och snacka lite skit innan vi somnar, mycket gång och shopping imorgon..
mycket kärlek till mitt liv just nu, och att denna helgen ska bli det bästa som hänt på länge..
vi hörs imorgon,


puss och kram a,j


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att va i England :D

2009-09-18 @ 14:35:00
Postat av: friidis

ha lite kul åt mig med då jullis :D miss you!<3

2009-09-18 @ 16:05:25
Postat av: Anonym

är ni på kingston på den sista bilden? :)

2009-09-18 @ 21:45:08
URL: http://fatbrownies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0