3 dagen i phuket

Ja, idag har jag varit lite med aktiv och varit runt på alla turistställen. Åkte runt på en moped i en timma i ett linne och hade smörjat in mig med solkräm med 30 i skydd, men det hjälpte inte så mycket :(

svider en aning kan jag ju tala om! Jag som tyckte jag var ordningssam när jag smörjade mig innan, men vad fick jag för det?

 


vid havet idag var det lite mulet! Men imorgon ska det tydligen bli kanon väder och då ska vi vara ute på båten hela dagen! härligt..


Nu ska jag ut och käka, puss och kram julia


Kommentarer
Postat av: Pappa Claes

Du får vara rädd om skinnet för solen där borta är grym som du vet. Ha det gott.

2010-04-26 @ 14:29:47
Postat av: My Karlsson

Tycker mycket om det du skrivit! Underhållande att se en del bra grejer och inte endast det vanliga sakerna som man kan se om typ alltid. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0