dyk dag

Ja, idag har jag varit på kurs ute på havet. När min handledare Ola har lärt ut hur man går tillväga när man dyker med tuber på ryggen och går ner vatten. Jag deltog också, och det var verkligen så häftigt som alla säger. Jag har lärt mig mycket under dagen. Ja, vad som är viktigt att tänka på, och hur man dyker helt enkelt.

Först kollade vi på en film på folk som dyker och sen en massa teori och sen gjorde vi allt till verklighet en och en.



Bilden är tagen med någon dålig mobil man kunde ha under vatten, rätt coolt ändå!


gud vad snygg jag är på bilden, men kul var det!



Imorgon blir det båten igen, för att  kanske hjälpa att hålla lite i kursen med Ola. Kanske blir något dyk också!


 / amyjulia bengtsson


Kommentarer
Postat av: Pappa Claes

Häftigt det ser ut, då kanske vi kan dyka tillsammans nästa gång vi åker!!!

2010-04-28 @ 08:29:54
Postat av: mamma anneli

Hätigt..jag önskar att jag vågade jag oxå, men nån måste ju kolla utrsustningen oxå..hihih...och hålla drickan kall å fixa frukten...kram mamma

2010-04-29 @ 06:48:05
Postat av: BROTHER ROBIN

Då får la jag skriva med....är så jävla avundsjuk!!!!

2010-04-29 @ 10:30:52
Postat av: SIS BACK TO FAMILY

ni är la för söta! Jag önskar att ni var här!

men eftersom ni inte är det, var lite avundsjuka ;) haha.. puss love

2010-04-30 @ 07:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0