första dagen

Första heldagen här i Phuket och Chalong. Det är fruktansvärt varmt, ca: 35+ och jag dricker vatten hela tiden.

Eftersom det är lördag idag så är jag inte på min praktik plats och jobbat utan mest kollat läget, och fått veta vad det är jag ska göra under mina veckor här.


Klockan är nu kvart över 3 på eftermiddagen och ska snart gå och käka någonting hade jag tänkt.
 

Idag har jag mest gått runt och kollat läget, köpt lite smått och gått och varit nere på stranden en snabbis.



Strandbesök.. så himla underbart!


Ikväll ska jag besöka Patong som ligger en bit härifrån. 10-15 minuter med taxi kanske.
Ska ta mycket bilder.


/ AMYJULIA BENGTSSON


Kommentarer
Postat av: Alexnadra:)

De ser vi fram emot :)

2010-04-24 @ 18:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0