tja

Hej alla.

Jag ber om ursäkt för jag inte uppdaterat. Men allt är okej och jag har haft fullt upp här nere.
Idag har jag städat nere på dykcentret, och det blev riktigt bra! Tvättat av allt, och fixat med all utrustning osv.

Imorgon vet jag dock inte vad som händer, men det händer alltid någonting här nere, som tur är.
Det är det som är grejen med branchen att det händer grejer så plötligt och spontant, och det gillar jag!

Igår (onsdag) var jag ju ute på kursbåten och assisterade ola, vilket var riktigt kul faktisk. Man lär sig mycket genom att titta och lyssna.



För övrogt så är det fruktansvärt hett här nere just nu, mellan 35-40 grader på dagarna så det gäller att hälla i sig mycket vatten, vilket jag slarvade lite med igår, så igår kväll kände jag mig lite små hängig. Men idag är det mycket bättre.

 



På detta vatten pågick Olas kurs igår.


Nu ska jag ut och få i mig lite käk! Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: linnéa

vilken linje gick (eller går) du på gymnasiet? :)

2010-04-30 @ 14:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0