klippning imorgon

imorgon ska jag klippa av mitt ( för tillfället ) otroligt fula hår..
Mina toppar är bara stora tovor :( så ska bli skönt att bli av med dom äntligen..

Som vanligt så har jag otrolig jävla beslutsångest var det gäller mitt går och frisyrer.. men man måste faktiskt göra det bästa av saken! ?


Så imorgon ska jag alltså slipa till mig lugg lite, klipa av allt slitet.. hur mycket det nu blir


Varje gång jag ser denna bilden blir jag så otroligt sugen på att klippa så.. men allt beror ju på som är på bilden, en snygging.. hårfärgen och blablabla...


nu ska jag trösta mig själv och hoppa något på nätet? ett par skor? bruna linser? ett par jeans? NÅGOT!

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det blir fint hur du än klipper dig :) miss you! <3

2010-02-25 @ 15:12:04
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: Alexandra

för de första ÄLSKAR ja din klästil och ditt HÅR :O helt såld på de..

åå de andra: blogga mer ja e inna varje dag och kollar din blogg men du e lite "seg2 XD hahah

kämpa på! :P

2010-03-08 @ 21:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0