sämsta uppdateringen... någonsin!!

All denna förbannade snön får mig på galet dålig humör.. du räcker det med snö tycker jag!

Jag vill ha vår och allt vad det innebär :)



cykelturer på gamla bettan


grillning på altanen med best friends..


vitsippor på köksbordet


converse, ska skaffa mig 2-3 olika färger


hund....

Klicka för att se nästa bild

har alltid velat ha en chihuahua... förra våren var det så nära, och nu ska jag försöka tjata mig till att vi ska skaffa en lite hund.. Jag har otroligt många kompisar som kan tänka sig att passa om det skulle vara så!


mer braiga saker med våren är vädret, sol och värme... vårmodet... kärleken... och givetvis att jag ska åka till thailand 16 april - 9 maj..



Kommentarer
Postat av: rebecka

jag kan sitta hundvakt! :D



min största dröm är att få en hund!

2010-02-21 @ 14:26:57
URL: http://flickanheterrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0