2010

jag har bestämmt att mitt 2010 ska bli en vändning i mitt liv, och änsålänge så har vändningen gått på rätt håll.

man måste lära sig vilka människor här i livet det är värt att offra någonting för, och där måste jag erkänna att jag gjort någon tabbe... även om jag inte vill inse, så börjar jag fatta det nu att jag mååååååste...
att ge och inte få någonting tillbaka, det är inte vänskap?
jag har många grymma kompisar som jag vet alltid finns vid min sida..
mina älskade uddevalla tjejer, therese nilsson, hanna nilsson, hanna pettersson, linnea berglund..


och två tjejer som man kan offra mycket för och få dubbelst tillbaka ifrån är syskonen henningsson...


lisa har jag kännt sen jag gick i 7;an ungefär, och vi har alltid haft så jävla roligt ihop..
sen flyttade hon till halmstad och vi träffades inte på ca 1 år.. men så åkte jag ner till hennes stuga och vi möttes upp..  och allt, verkligen allt var precis som när vi lämnade varann sista.. så fruktansvärt äkta på något sätt..
och den glädjen går inte beskriva i ord, utan man måste vart med om det för att veta...


OCH... 


sen storasystern henningsson, sandris.. min älskade sandris..
vi lärde känna varann i sommras, då hon och robin var tillsammans..
och vi klickade med en gång, var precis som vi känt varann i länge..
och vi umgås ofta nu, och jag tycker om henne så fruktansvärt mycket...
vi var i london ihop och hälsade på lisa, vi var på malta i sommras,
vi har gjort väldigt mycket minnesvärt under en kort tid..
du är min ängel sandra!




imorgon börjar skolan, jag ska ta nya tag och kämpa som en galning!
puss på er alla...


Kommentarer
Postat av: Lisa

man ska ta tillvara på dom vänner man har vilket du verkar göra :) och härligt att du är taggad på att kämpa!

2010-01-10 @ 18:45:35
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/
Postat av: lisa

åå julia, jag börjar nästan gråta här. du är en riktigt fin vän ska du veta! Detta året ska vi ha as kalas kul tillsammans och bara leva livet ihop. Du är underbart kompis. KÄRLEK! <3

2010-01-11 @ 13:29:25
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jullan då, nu sitter jag här med tårar i ögonen. Du ska veta att jag känner precis samma som dig :) Är så glad över att vi träffats sötis och i sommar är det fullt ös och även en massa mys som gäller :) Du är guld värd vännen! All love to you och pussa på dina goa föräldrar från mig också <3

2010-01-12 @ 20:22:51
URL: http://sandrahenning.blogg.se/
Postat av: hanna nilsson

finns alltd för dig min älskade julia bengtsson! :)

2010-01-12 @ 23:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0