gårdagen :)

som sagt var spelade vi match igår, och det var en riktigt bra match!! :)



senare på kvällen kom robin äntligen hem, han och kimberly! :)


jag gick ner till min granne robert och softade någon timme, sen ringde martina och sa att vi skulle åka till tranemo på lite fest, till chillan! :) det var rätt trevligt faktiskt.. lilla viktor skjutsade både fram och tillbaka.. vi hade fest i hans lilla golf, backstreetboys.. yeah..


bilder på mig från gårdagen:




"outfit"


happy girl


peace!!



nu ska jag städa mitt rum, ser ur som ett bombnedslag, efter jag bott i robins rum i nästan 2 veckor, så har allt hamnat på golvet och på sängen i rummet.. plus att jag ska göra om där nu, så en rejäl instats grävs..

god söndag på er !! <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

snyyyygggiiiing!! :D

2010-01-19 @ 09:27:15
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: amyjulia bengtsson

taaaaaaaaaaack! :D

2010-01-19 @ 13:26:24
URL: http://amyjuliabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0