here i come

ny designe, do you like it? :D



denna månaden är fullspäckad med massa roligheter, eller det som är kvar av månanden! :)


imorgon är det innebandy match som gäller, alla är så jävla taggade så känns som en vinst imorgon.. mohaha


det är en galet stor fest på ett ställe, som "alla" ska till :)


min kära bror och han girlfriend kommer äntligen hem, ska bli kul och träffa honom igen :)


det är massa tävlingar i skolan, som min klass ska vinna hade vi tänkt...



även en söt pojke som heter robert har köpt sig en lägenhet i spaninen i veckan, och han ska dit ner nu 25 januari... och han har faktiskt bjudit med mig ner... så kanske ska åka dit ner den 29 januari.. det är absolut ingenting bestämmt.. men det hade varit fett nice! :)


här har vi lilla robert... ser ni vem han är JÄVLIGT lik? ;)
haha, gissa nu...

 

 

nej, nu ska jag och pappa göra lite käk, och kolla på grammis galan! :)
ha en BRA helg,

p&k


Kommentarer
Postat av: Stina

Riktigt snygg design! :)

2010-01-15 @ 19:40:44
URL: http://mybloggilogg.devote.se
Postat av: wilma

han är jävligt lik ola svensson!

2010-01-15 @ 22:35:02
Postat av: Hannah

Robins flickvän? Nu blev jag nyfiken! :D

2010-01-15 @ 23:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0