1 vecka har gått...

I skrivande stund har jag precis varit på ett kvällsbad, och det är 30 grader varmt.

Igår var en väldigt lugn dag måste jag säga! Jag var ute och intervjuade folk på
stranden. En massa frågor angående just Thailand. Folk från alla möjliga länder runt om i världen! Och jag fick otroligt mycket konstiga, roliga, dumma och bra svar.

Idag har jag varit och hälsat på några vänner jag har som bor här i Phuket. Dom kommer faktiskt från Gällstad och äger en restaurang här, salt & pepper heter den.
Har även ställt en massa frågor till dom angående deras branch på ön.  


Någon dag nu sista veckan ska vi även ut på båten igen, då även morfar ska med ut och kolla läget ute på havet. Det är otroligt vackert när man kommer till de finaste ställena. Det är nästan helt magiskt att vattnet faktiskt kan vara så som dom är.

Hoppas ni där hemma har gött väder och har haft en trevlig lördag!

 



Imorgon har jag en hel del att berätta om thailands turism överhuvudtaget, herregud vad det förändrats sen jag var här senast för 4 år sen.


/ AMY-JULIA BENGTSSON


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0